Kodukaubamaja saadab laos olevad pakid välja 3 tööpäeva jooksul. Tasuta tarne  alates 39€ ostust.

Kodukaubamaja - Staarid sinu kodus!

Pretensiooni esitamise õigus

Pretensiooni esitamise õigus tarbijal ja kuidas lahendatakse vaidlusi.

  1. veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kodustaar.ee.
  3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  6. Pretensiooni esitamise õigus puhul on ostjal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Sõle 23a, 10614 Tallinn, e-post: info@ttja.ee. Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013.

Vaidluste lahendamine

  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kodustaar.ee
  2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
 
 

Scroll to Top
Kodustaar

Miks osta Kodustaari e-poest?

  • Mõistlikud hinnad
  • Kiire tarne kaubale, sest enamus kaup on meie laos ka päriselt olemas.
  • Partnerite ladudes olevad tooted jõuavad kohale 3 – 10 tööpäevaga.
  • Oleme usaldusväärsed. 
  • Toetad Eesti noori ettevõtjaid.

Kuidas osta?

Kodustaari veebipoest on lihtne osta
Soovitame liituda ka meie uudiskirjaga. Liitudes saate 10% soodust. Lisaks veel uusi pakkumisi toodete kohta. Me ei saada teie andmeid edasi kolmandatele isikutele. Saadame ainult sellist infot, mis tundub mõistlik ja ajakohane.

  • Valige toode – soovitud tooteni jõudmiseks valige tootemenüüst kategooria või kasutage otsingut. 
  • Lisage ostukorvi–  kui soovite e-poes veel ringi vaadata ei pea midagi rohkemat vajutama, kui mitte, valige “Vaata ostukorvi”. Valige tarneviis. (Ostudel üle 39 euro on tasuta transport). Vajutage “Mine maksma”.
  • Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis ja pakiautomaat, kust soovite kauba kätte saada. Laos olevad kaubad saadame kiirelt teele. Partnerite laos olevad tooted saabuvad 5 tööpäeva jooksul. Kui ostukorvis on laos olevad tooted JA tellimisel tooted, siis tarneaeg sõltub tellimisel toote jõudmisest meie lattu.
  • Valige makseviis– Kerige lehe allaossa , valige soovitud pangalink SEB, LHV, Swedbank, Luminor, Coop pank või Pocopay. 75€ – 800€ ostu on võimalik jagada 3 võrdseks osaks intressi ja teenustasude vabalt kasutades Inbank AS Indivy Slice 3 teenust. Alates 75€ ostust on võimalik kasutada Liisi ID järelmaksu Holm Bank As vahendusel.(Kui soovite tasuda arvega kirjutage info@kodustaar.ee). Pange linnuke, et olete lugenud ja tutvunud veebilehe müügitingimustega. Lõpetuseks valige “Esita tellimus”.

Aitäh!

Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi kirjutage meile menüüs kontakti alla või saatke küsimus info@kodustaar.ee.

Meeldivat ostmist!

Kodustaar

Tagastamine

Kontakt

Kodustaar

Saada kiri

Kontakt